Spadek widoczności stron na facebooku

Kolejny spadek widoczności naszych stron na facebooku. Mark  Zuckerberg chce aby portal służył społecznośći, nawiązywaniu więzi między ludzkich, a nie portal reklamowy.

Czy aby na pewno o to chodzi? W końcu to biznes, czy warto rezygnować z dochodów?

Spadek widoczności na facebooku

Jak dla mnie, ceniłam wpisy, które coś wnosiły dla mnie. Mogłam podyskutować, nieprzeszkadzały mi reklamy. Przecież mogłam wybrać sobie co lubię.

Podoba mi się nastawienie na integrację, ale ile można klikać lubie zdjęcie np. kota, psa itp. Co można wartościowego napisać. Na moim profilu życie prywatne jest mało wystawione. Tak więc zostają mi głupie wpisy? Kawały, żarty, śmieszne filmiki? Nie do końca.

Jeśli interesuje Ciebie dana strona, w ustawieniach ustaw ” wyświetlaj najpierw” w opcji” obserwowanie.

Nowy algorytm facebooka

Jeśli nie ustawisz tej opcji, na piewszym planie będą tylko wpisy Twoich znajomych, z życia codziennego. Na samej górze zobaczysz wpisy, w których jest najwięcej komentarzy.

Nowy algorytm, niezlikwiduje do zera widoczności wpisów, jedynie bardzo ograniczy widoczność.

Ograniczenia, nie będą dotyczyć zbiórek charytatywnych i zaginionych osób.

Jak Wam się podoba, nowy algorytm? Zapraszam do komentowania.

 

 

 

 

 

1252total visits,2visits today